WATCH TALK FORUMS banner
21 - 40 of 44 Posts
De echte die Armstrong meenam naar de maan!

Ik kan niet geloven dat iemand dit nog niet heeft gepost.
Ik heb deze vorig najaar gekocht in een kleine winkel in Zwitserland nadat ik er verliefd op was geworden.
Het is de 30e verjaardag van de maanlanding uit 1999.

Ik blijf bij mijn DeVille...mijn ogen krijgen geen kriebels over waar ze eerst moeten kijken!

• Haha
Reactions: Wednesday
HELP!
Weet je... ik heb de verdomde horloge nu al 6 uur bekeken, af en toe, en ik ben NOG STEEDS niet zeker hoe laat het is. o_O
Leest die wijzerplaat 7:07?

Bedankt, SF-G. Nu zie ik dat het ding in het midden de seconden telt. Het is zoals Ulackfocus ooit zei: Als het langer duurt dan 15 seconden om te kunnen lezen hoe laat het is, ga dan over op een ander horloge!

Je moet het goedkeuren. Dat ding in het midden is OMEGA's exclusieve Central Tourbillon-uurwerk met een verkoopprijs van $137.000,00. Het verlaat waarschijnlijk nooit de doos.

Niet een van mijn favorieten, simpelweg omdat het ontwerp van de wijzerplaat een beetje moeilijk is om alleen de tijd af te lezen.
Ik ben het eens met de moeilijkheid om de tijd af te lezen, maar het vakmanschap en de kunst van het ontwerp verbazen me. Plus, als ik er een zou kunnen betalen, zou ik me niet veel zorgen maken over de tijd.

Ik ben het eens met de moeilijkheid om de tijd te lezen, maar het vakmanschap en de kunst van het ontwerp verbazen me. Plus, als ik er een zou kunnen betalen, zou ik me niet veel zorgen maken over de tijd.
Ik ben het niet oneens met je gedachten over de artisticiteit en het vakmanschap van die Omega, het is gewoon dat ik voor mij een horloge wil waarmee ik in één oogopslag de tijd kan zien. Ik heb geen artistiek bot in mijn lichaam volgens mijn kunstleraar op de middelbare school.... 😄

21 - 40 of 44 Posts