Welke Omega zou je vandaag dragen als je elke Omega zou kunnen dragen?
Niet een van mijn favorieten, simpelweg omdat het ontwerp van de wijzerplaat een beetje moeilijk is om alleen de tijd te lezen.
Het lijkt me 8 over 10 en 38 seconden.HULP!
Weet je...ik heb de hele tijd naar dat verdomde horloge gekeken, nu al 6 uur lang en ik weet NOG STEEDS niet zeker hoe laat het is.
Leest die wijzerplaat 7:07?
Komeet zou er een voor ieder van ons kunnen kopen... 😄Je moet het een pas geven. Dat ding in het midden is OMEGA's exclusieve Central Tourbillon-uurwerk met een verkoopprijs van $137.000,00. Het verlaat waarschijnlijk nooit de doos.
Ik ben het eens met de moeilijkheid om de tijd af te lezen, maar het vakmanschap en de kunst van het ontwerp verbazen me. Plus, als ik er een zou kunnen betalen, zou ik me niet veel zorgen maken over de tijd.Niet een van mijn favorieten, simpelweg omdat het ontwerp van de wijzerplaat een beetje moeilijk is om alleen de tijd af te lezen.
Ik ben het niet oneens met je gedachten over de artisticiteit en het vakmanschap van die Omega, het is gewoon dat ik voor mij een horloge wil waarmee ik in één oogopslag de tijd kan zien. Ik heb geen artistiek bot in mijn lichaam volgens mijn kunstleraar op de middelbare school.... 😄Ik ben het eens met de moeilijkheid om de tijd te lezen, maar het vakmanschap en de kunst van het ontwerp verbazen me. Plus, als ik er een zou kunnen betalen, zou ik me niet veel zorgen maken over de tijd.