WATCH TALK FORUMS banner
1 - 3 of 3 Posts

· Registered
Joined
·
1 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited by Moderator)
See English translation below.

Hi Liebe Community!

Ich bin eine junger Uhrenliebhaber aus Österreich. Ich liebe große Uhren, ja ich weiß das ist jetzt nicht der Trend oder wie auch immer, aber für mich ist selten eine Uhr zu groß.

Ich bin auf der Sucher nach einer Invicta Pro Diver 22585 (49mm). Ich hab sie gesehen und war begeistert. Da ich generell sehr auffällige Uhren trage wie Diesel , SForce und andere größere Uhren von Invicta brauch ich noch eine für den Alltag. Diese ist nicht zu groß (für mich;) und nicht zu auffällig vom Design.

Ich kann nur leider keine Finden.

Vielleicht weiß jemand von euch wo ma da noch nachschauen könnten oder es hat jemand eine und verkauft sie mir.

glg
WWL99
 

· Super Moderator
Joined
·
5,836 Posts
Translated to english by Google. Moving to the Invicta Forum

Hi dear community!

I am a young watch lover from Austria. I love big watches, yes I know that's not the trend now or whatever, but for me rarely is a watch too big.
I am looking for an Invicta Pro Diver 22585 (49mm). I saw them and was thrilled. Since I generally wear very eye-catching watches such as Diesel, SForce and other larger watches from Invicta, I still need one for everyday life. This is not too big (for me;) and not too flashy from the design.
Unfortunately, I can't find any.

Maybe one of you knows where you could look it up or someone has one and sells it to me.
glg
WWL99
 
1 - 3 of 3 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top